Warsztaty managerskie - Jak wypromować nieznany zespół muzyczny w polskich mediach? - Warsztaty managersko-muzyczne - promocja w mediach w Łodzi

Bilety na koncert Warsztaty managerskie - Jak wypromować nieznany zespół muzyczny w polskich mediach? - Warsztaty managersko-muzyczne - promocja w  mediach w Łodzi - 10-09-2020

Koncert Warsztaty managerskie - Jak wypromować nieznany zespół muzyczny w polskich mediach? - Warsztaty managersko-muzyczne - promocja w mediach w Łodzi

Warsztaty managerskie

10.09.2020 18:30

Łódź (Łódzkie) - Wooltura, ul. Wólczańska 40/42

Udostępnij! Tweetnij! Do terminarza Przypomnij mi


Sprawdź bilety

"Jak wypromować nieznany zespół muzyczny w polskich mediach?" - to temat warsztatów!

Podczas warsztatów poznasz odpowiedź na następujące pytania:

- Grasz w świetnym, ale jednak zupełnie nieznanym zespole. Jak sprawić, aby wasza piosenka hulała w radiu?
- Czy warto współpracować z agencją PR-ową przy promocji płyty i singla czy to kasa wyrzucona w błoto?
- Gdzie wysłać swój klip, aby dotarł do jak największej ilości widzów?
- Jak wywalczyć dużą ilość recenzji waszej płyty i jak te recenzje przekładają się na przychody z koncertów?
- Czy warto wysyłać płyty do autorów małych blogów czy to strata czasu i pieniędzy?
- W jaki sposób dotrzeć do dużych pism prasowych i czy to w ogóle możliwe?
- Czy to możliwe, że o albumie nieznanej kapeli napisze duża, ogólnopolska gazeta?
- W jaki sposób udzielać wywiadów i czy warto je autoryzować?
- Czy warto nagrywać teledysk czy dla początkującej grupy to jednak źle zainwestowana kasa?
- Co dokładnie daje fakt, że Twoją muzykę gra wiele stacji radiowych?
- Czy zgłaszać Wasz singiel do Zaiksu czy lepiej sobie odpuścić?
- Jak przygotować materiał prasowy dla dziennikarzy?
- Jak zwrócić na siebie uwagę mediów - lokalnych i ogólnopolskich?

To tylko kilka z kwestii, jakie poruszymy…

Kto poprowadzi warsztaty:
Bartek "Borówka" Borowicz - pracował jako dziennikarz w wielu mediach. Publikował w "Gazecie Wyborczej", "Polityce" czy "Teraz Rocku". Miał swoje programy w TVP3 (zanim stała się telewizją rządową rzecz jasna), Esce Rock czy Radiofonii. Rzucił to wszystko, bo zaczął zajmować się organizowaniem koncertów. Ale nie wielkich a'la Opener, lecz tych małych kameralnych - dla 30, może 100 osób. Przez 14 lat jego firma Borówka Music zorganizowała ponad 4000 takich koncertów na terenie Polski i 20 innych krajów - od Mołdawii po Islandię. On lubi małe, bo małe jest piękne. Dlatego nie dość, że robi małe koncerty, to robi je też w małych miejscowościach - ba! Nawet wioskach! Koncerty w nietypowych miejscach: mieszkaniach (tych przygotował ponad 200!), więzieniach, szpitalach czy na dachach budynków to jego domena. Borówka Music to agencja koncertowa z duszą. Z duszą będzie też to spotkanie.

Limit - 20 osób!

Sprawdź bilety