Aktualności

11-07-2018-23:31:00

Posłuchaj nowego singla Twenty One Pilots. A nawet dwóch!

Udostępnij! Tweetnij!

Duet Twenty One Pilots, zgodnie z zapowiedziami, zaprezentował pierwszy singiel promujący najnowszy studyjny album. Do singla dołączono teledysk oraz... drugi utwór.

twenty one pilots fot. Fueled By Ramen

Nowa studyjna płyta Amerykanów zatytułowana jest "Trench" i ukaże się 5 października 2018 roku. Wydawnictwo zapowiada singiel "Jumpsuit", do którego powstał teledysk oraz kompozycja "Nico And The Niners". 

Promując album zespół wystąpi w Polsce. Koncert odbędzie się 15 lutego 2019 roku w łódzkiej Atlas Arenie. Bilety trafią do regularnej sprzedaży 20 lipca - szczegóły są dostępne tutaj.

Muzyka Twenty One Pilots, jak sami twierdzą, jest nie do określenia. Duet składający się z perkusisty Josha Duna, który okazyjnie gra także na trąbce, oraz wokalisty-multiinstrumentalisty Tylera Josepha, łączy ze sobą całą gamę gatunków: pop, indie, punk, rock, rap, a to wszystko w rytmie ukulele. Znani są z niesamowicie energetycznych występów, mając opinię jednego z najlepszych zespołów koncertowych na świecie. Grupa powstała w 2009 roku, kiedy to sami wyprodukowali i wydali pierwszą płytę, zatytułowaną po prostu "Twenty One Pilots". Po małej zmianie składu w 2011 roku wydali wyprodukowany samodzielnie album - "Regional At Best" i zaczęli intensywną promocję w Ohio. Nie poszło to na marne - zostali zauważeni przez wytwórnię Fueled By Ramen (m.in. Panic! At The Disco, Paramore) i wkrótce podpisali kontrakt.

W 2013 światło dzienne ujrzała nowa płyta - "Vessel", promowana przez singiel "Car Radio". Tyler i Josh wreszcie opuścili Ohio, a występy na 2014 MTV Movie Awards, w programie Late Night with Seth Meyers, oraz trasy koncertowe z Panic! At The Disco, Fall Out Boy i Paramore przyniosły im międzynarodową sławę. W 2015 roku zespół wydał kolejną płytę - "Blurryface". Singiel "Stressed Out" stał się światowym hitem, a płyta zdobyła pierwsze miejsce na liście Billboardu.

źródło: Ania/Koncertomania.pl

Udostępnij! Tweetnij!