Aktualności

20-02-2018-00:25:34

Jon Bon Jovi tworzy własną markę wina

Udostępnij! Tweetnij!

Rockman Jon Bon Jovi i jego syn Jesse Bongiovi połączyli siły z francuskim winiarzem Gerardem Bertrandem, aby stworzyć własną markę różowego wina. Muzyk nazywa je "różowym sokiem".

Jon Bon Jovi fot. Universal Music Polska

Twórca "Living on a Prayer" jest wielkim smakoszem "różowego soku" i wraz ze swoim synem Jeese'em oraz znanym francuskim winiarzem Gerardem Bertandem wyprodukowali wino o nazwie Diving Into Hampton Water.

- Proces produkcji tego wina z Gerardem był równie twórczy, co współpraca z innymi muzykami, Gerard wykorzystuje swoje talenty i wiedzę o winie, tak jak utalentowany autor piosenek - twierdzi Jon. - Praca z moim synem również była niesamowita.

- Próbowaliśmy różnych win. Ale kiedy odwiedziliśmy Gerarda, zdaliśmy sobie sprawę, że na całym wybrzeżu Francji produkuje się jedne z najlepiej strzeżonych tajemnic na Ziemi - powiedział Jesse.

Pomysł na produkcję trunku zrodził się w trakcie pobytu piosenkarza z rodziną w Hamptons, gdy 55-letni piosenkarz sączył lampkę wina, którą jego 23-letni określił mianem "Hampton Water" (czyli woda z Hamptons).

Później Jon wraz z synem Jesse'em, 24-letnią córką Stephanie oraz synami, 15-letnim Jacobem i 13-letnim Romeo, oraz żoną Dorothea wyruszyli w podróż po południu Francji, gdzie Jon posmakował wielu różnych różowych win i odkrył, że z Gerardem łączy go dużo więcej niż miłość do wina.

Według Jona połączyła ich miłość do rodziny, jedzenia, przyjaciół i oczywiście wspaniałe wino i wspaniała muzyka.

Wino Diving Into Hampton Water trafi do sklepów tej wiosny.

Bon Jovi dołącza do grona celebrytów, którzy posiadają własne marki win, w tym Drew Barrymore, Fergie, Kate Hudson, Sting i John Legend.

Zanim Brad Pitt i Angelina Jolie rozstali się również wspólnie zajmowali się produkcją wina.

Grupa Bon Jovi zostanie wiosną 2018 roku wprowadzona do Rock And Roll Hall Of Fame. Dorobek Bon Jovi zamyka płyta "Burning Bridges" z 2015 roku.

Udostępnij! Tweetnij!