Koncertomania w liczbach

900 000 odwiedzin i 3 200 000 odsłon miesięcznie

Ponad 195 000 sybskrybentów newslettera

Ponad 82 000 fanów na facebooku

Odnotowujemy ciągły wzrost zainteresowania

12 partnerów dystrybuujacych bilety

Patronat

Koncertomania.pl co miesiąc przyciąga 900 000 użytkowników.
Nasi odbiorcy, to głównie ludzie młodzi - fani muzyki na żywo.


Informacje ogólne:

Poniższy wykaz świadczeń wzajemnych jest ogólnym przykładem możliwości współpracy barterowej.
Współpracujemy również w oparciu o szeroką ofertę świadczeń płatnych.
Ostateczne świadczenia są ustalane indywidualnie i zależą od świadczeń zwrotnych.
Jesteśmy także otwarci na inne propozycje/możliwości współpracy.


W ramach patronatu medialnego/współpracy możemy:

- przeprowadzić konkurs jeśli wstęp jest płaty i zostaną nam udostępnione wejściówki lub wydawnictwa
- przesłać kod rabatowy do osób, które nie wygrały w konkursie umożliwiając im tańszy zakup biletów lub płyt itp.
- zamieścić w prawej kolumnie baner konkursowy o wymiarach 324x50px (najlepiej gif animowany)
- zamieścić box z konkursem we wszystkich koncertach z danego miasta, którego koncert dotyczy
- zamieścić baner na stronie głównej w sekcji "Promujemy" o wymiarach 468x60px (najlepiej gif animowany)
- zamieścić baner pod listą koncertów danego miasta (kilka podstron - 468x60px (najlepiej gif animowany)
- zamieścić informację o konkursie i wydarzeniu na fanpage (facebook)
- oznaczyć wydarzenie jako "Polecane"
- linkować z koncertu do konkursu


Co potrzebujemy do utworzenia konkursu:

- Informację o ilości i rodzaju wejściówek lub wydawnictw
- sposób realizacji wygranej (odbiór przed koncertem, wpisanie na listę przy wejściu itp)?
- do kiedy mamy przekazać listę zwycięzców?
- na jaki mail oraz dodatkowo numer telefonu komórkowego mamy wysłać dane zwycięzców?
- propozycja pytania i odpowiedzi konkursowej


Oczekujemy:

- przeznaczenia puli biletów lub wydawnictw na konkurs
- umieszczenia naszego logotypu na wszelkich możliwych materiałach promocyjnych t.j. plakaty/ulotki/spoty reklamowe
- poinformowania o współpracy z nami podczas konferencji prasowych/przemówień (jeśli takie się odbywają i prezentowani są patroni medialni)
- informację o współpracy z nami za pomocą mediów społecznościowych (oznaczanie nazw: @koncertomania.pl na facebook lub udostępnianie naszego profilu z informacją o patronacie) oraz na innych portalach informujących o wydarzeniu


Jak podjąć współpracę?

Należy napisać do nas na adres koncerty@koncertomania.pl
Mail powinien zawierać opis wydarzenia lub wydawnictwa wraz z plakatem/zdjęciem oraz informacje o proponowanych świadczeniach.

Nasze logo znajduje się tutaj


Zapraszamy do współpracy!