Aktualności

17-01-2022-11:18:39

Futurystyczny teledysk Alesso i Katy Perry

Udostępnij! Tweetnij!

Alesso i Katy Perry przedstawiają oficjalny teledysk do swojego najnowszego, znakomicie ocenionego singla „When I’m Gone”, który wydali tuż przed końcem 2021 roku.

Materiały prasowe

Futurystyczny klip zaczyna się od ujęcia Katy Perry z robotycznym psem. Dalej czekają nas industrialne wnętrza, taneczne popisy Katy, także hologramowej oraz spotkanie popowej gwiazdy z Alesso w… serwerowni. Obrazek powstał w Los Angeles, a za jego reżyserię odpowiada Hannah Lux Davis (David Guetta, Marshmello, Doja Cat). Prapremiera odbyła się 10 stycznia na kanale ESPN, w przerwie meczu, który odbył się w ramach College Football Playoff National Championship. Piosenkę można było ponadto usłyszeć w rozmaitych programach na popularnym sportowym kanale, by wymienić „SportsCenter” czy „Bowl Games”.

- Jesteśmy niesamowicie podekscytowani, że Alesso i Katy Perry premierowo zaprezentowali swój klip w ramach jedynej w swoim rodzaju kampanii ESPN - skomentowała Gabriela Henriques, dyrektor marketingu w CMG. - To gwiazdorski przykład synergii, jaka istnieje między muzyką i sportem, i dowód, że te dwie dziedziny doskonale współgrają, tworząc współczesnej kulturze.

- Jeśli chodzi o teledyski, wiem, że muszę przekraczać kolejne granice i stawiać sobie coraz większe wyzwania - przyznaje Katy Perry. - ESPN, a szczególnie College GameDay, zajmują szczególne miejsce w moim sercu. Wspaniale więc, że razem z Alesso mieliśmy premierę swojego klipu w ramach transmisji na ESPN.

- Fantastycznie, że „When I’m Gone” w końcu ujrzało światło dzienne - dodaje Alesso. - Czekałem cały rok, by podzielić się tym kawałkiem. Współpraca z Katy była wielkim zaszczytem i wiem, że udało nam się stworzyć niesamowity taneczny numer. Dzięki ESPN zostaliśmy pierwszymi artystami, którzy premierowo pokazali swój teledysk w przerwie rozgrywek College Football Playoff National Championship. Katy jest wspaniała, a piosenka i klip wyszły niesamowicie.

Energiczny, taneczny utwór „When I’m Gone” jest pierwszą współpracą Alesso i Katy Perry. Klubowy banger zdążył w niespełna tydzień zgromadzić 10 milionów streamów. - To kosmiczny, electro-popowo-taneczny numer - zawyrokował „Rolling Stone”. - Kolejny rok EDM-owych imprez będzie napędzany przez elektryzujący kawałek Katy Perry i Alesso - przewiduje „NYLON”.

Katy Perry wykonała miks „When I’m Gone”/”Walking On Air” podczas sylwestrowego programu na antenie CNN. Wideo dokumentujące występ, który odbył się w Las Vegas można obejrzeć tutaj:

Alesso to geniusz sceny dance, którego wpływ przekracza granice gatunków i stylów. Dowodem kooperacje z takimi gwiazdami, jak Ryan Tedder z OneRepublic, Calvin Harris, Tove Lo, Liam Payne, James Bay, Marshmello, Sebastian Ingrosso z Swedish House Mafia, Hailee Steinfeld, Florida Georgia Line czy Anitta. Wśród jego największych przebojów znajdują się pokryty platyną „If I Lose Myself” i złoty „Under Control”, który dotarł na szczyt zestawienia US Hot Dance Club Songs listy Billboardu. Ponadto ma w dorobku hity „Let Me Go” z Hailee i Florida Georgia Line czy „Is That Me”.

W 2020 roku Alesso wypuścił single „Midnight” z udziałem Liama Payne’a znanego One Direction oraz „THE END” z popowo-gotycką artystką Charlotte Lawrence, a mijający rok okazał się dla producenta bardzo pracowity. Najpierw pojawiło się „Going Dumb” (with Stray Kids & CORSAK), a następnie ostatnia odsłona serii PROGRESSO, czyli PROGRESSO VOL 2. Później Alesso wydał miłosną balladę „Chasing Stars” (with Marshmello feat. James Bay), przedstawił dynamiczny numer „Rescue Me (with Danna Paola)” z soundtracku „Blade Runner: Black Lotus” oraz wyczekiwany przez fanów nowy, taneczny singiel „Somebody To Use”. Na koniec 2021 roku zadebiutował w świecie NFT z kolekcją „Cosmic Genesis”. Teraz z pomocą Katy Perry i piosenki „When I’m Gone” jest gotowy na dalsze sukcesy w 2022 roku.

Katy Perry to jedna z największych współczesnych gwiazd popu, czego dowodem jest 50 miliardów streamów oraz sprzedaż na poziomie 48 milionów albumów i 135 milionów singli. Wokalistka miesięcznie ma ponad 40 milionów słuchaczy na Spotify i ponad 20 milionów obserwujących na platformie. Pochodzący z jej najnowszej płyty „SMILE” singiel „Never Really Over” z 2019 roku pokrył się platyną. Cały album zgromadził łącznie dwa miliardy streamów. Wielką popularnością cieszą się także jej starsze nagrania. Klipy do „Roar” z 2013 roku i „Dark Horse” z 2014 roku przekroczyły trzy miliardy odsłon, co czyni Katy Perry pierwszą artystką z takimi wynikiem. Ponadto, Katy jest jedną z pięciorga artystów w historii, którzy sprzedali 100 milionów „egzemplarzy” cyfrowych singli, a jej show podczas przerwy Super Bowl w 2015 roku wciąż należy do najlepiej ocenianych.

Perry jest nie tylko odnoszącą sukcesy gwiazdą, ale i filantropką. W 2013 roku została ambasadorem dobrej woli z ramienia UNICEF-u. Artystka angażuje się również w sprawy równości i praw LGBTQ+, a za swoją działalność była wielokrotnie wyróżniana, w tym nagrodą Trevor Project's Hero w 2012 roku, statuetką Human Rights Campaign's National Equality w 2017 czy amfAR’s Award of Courage w 2018 roku.


Sprawdź i kup bilet:




źródło: Materiały prasowe

Udostępnij! Tweetnij!