Aktualności

24-04-2020-17:10:51

Dua Lipa, Hailee Steinfeld i Rita Ora śpiewają "Times Like These"

Udostępnij! Tweetnij!

BBC Radio 1 przedstawia największe wydarzenie Live Lounge, które ma na celu wesprzeć ofiary kryzysu związanego z koronawirusem.

"Times Like These" fot. BBC

BBC zgromadziło popularnych artystów z Wielkiej Brytanii i całego świata w celu stworzenia najlepszego Live Lounge w historii. Wszystko to zostało zainicjowane, aby wesprzeć międzynarodowe wysiłki, w celu utrzymania bezpieczeństwa i zatrzymania ludzi w domach podczas pandemii. Stay Home Live Lounge zostało wyemitowane w czwartek 23 kwietnia. Wraz z muzyką pojawił się klip przedstawiający wszystkich występujących w tej wersji utworu artystów. Lista jest całkiem długa:

5 Seconds of Summer
AJ Tracey
Anne-Marie
Bastille
Biffy Clyro
Celeste
Chris Martin of Coldplay
Dermot Kennedy
Dua Lipa
Ellie Goulding
Grace Carter
Hailee Steinfeld
Jess Glynne
Mabel
Paloma Faith
Rag'n'Bone Man
Rita Ora
Royal Blood
Sam Fender
Sean Paul
Sigrid
YUNGBLUD
Zara Larsson

Stay Home Live Lounge zostało nagrane i sfilmowane przez artystów z ich własnych domów, a produkcją zajął się zdobywca nagrody Grammy oraz Ivor Novello - Fraser T. Smith. Smith jest znany ze swojej współprac z takimi artystami jak Stormzy, Adele, czy Dave. Ma on na swoim koncie siedem singli #1 w Wielkiej Brytanii i 18 albumów #1. Akcja została wyemitowana po raz pierwszy na antenie Radio 1, Radio 2, 1Xtra, 6Music oraz Asian Network.

BBC postanowiło oficjalnie wydać utwór "Times Like This” i przekazać cały zysk na akcje charytatywne. Dochód z Wielkiej Brytanii będzie połączony z wszelkimi funduszami zebranymi przez The Big Night In. Te fundusze zostaną podzielone pomiędzy BBC Children in Need i Comic Relief, aby zapewnić niezbędne wsparcie osobom najbardziej potrzebującym niezależnie od ich pochodzenia, w każdym wieku . Pieniądze zebrane na świecie zostaną przekazane na fundusz Światowej Organizacji Zdrowia COVID-19 Solidarity Response.

Dua Lipa: Jestem taka dumna, że mogę być częścią tego wydarzenia i nie mogę się doczekać, aż każdy usłyszy ten kawałek. Myślę o każdym z Was w tych trudnych czasach. Całuję!

Ellie Goulding: Jestem zaszczycona, będąc częścią tak fantastycznego składu, który wykonał cover "Times Like These: BBC Radio 1 Stay Home Live Lounge”. Teraz bardziej niż kiedykolwiek, my artyści musimy pamiętać jak ważną rolę odgrywamy w niesieniu nadziei ludziom. Wierzę, że ten kawałek pomoże Wam w tych ciężkich czasach.

Fraser T. Smith: Bycie poproszonym o stworzenie nowej aranżacji klasyku Foo Fighters "Times Like This” uczy pokory. Nasza wizja polegała na użyciu przedmiotów domowych, takich jak telefony, czy garnki i patelnie, zamiast urządzeń, które są dostępne w studio. Chcieliśmy, żeby ten singiel był odpowiedni dla naszych czasów. Tekst zdecydowanie odnosi się do obecnego kryzysu i mam szczerą nadzieję, że uzbierane pieniądze pomogą w walce z COVID-19 na całym świecie.

Clara Amfo: The Live Lounge jest uwielbiane przez słuchaczy Radio 1 i jest mi niezmiernie miło, że posłuży ono do polepszenia nastroju fanów i uzbierania funduszy na tych, którzy zostali dotknięci skutkami pandemii. Muzyka to prawdziwy dar i jesteśmy bardzo wdzięczni Foo Fighters za tę piosenkę, a także wszystkim ludziom, którzy przyczynili się do tworzenia nowych wersji. Posłuchajcie, żeby pomóc, śpiewajcie z nami i bądźcie bezpieczni.

Chris Price, szef działu muzycznego w Radio 1: Chciałbym bardzo podziękować Fraserowi Smithowi, Foo Fighters oraz każdemu artyście, który wziął udział w tworzeniu tego wspaniałego projektu. "Times Like These: BBC Radio 1 Stay Home Live Lounge” przesyła prosty komunikat: moc muzyki i ludzkiej kreatywności potrafią przezwyciężyć nawet te problemy, które z pozoru wydają się nie do rozwiązania.

Live Lounge od dawna jest ulubionym miejscem artystów oraz uznaną na całym świecie platformą do kameralnych występów na żywo. Ten format pozwala fanom zobaczyć i usłyszeć, jak ich ulubieni artyści wykonują swoje najpopularniejsze utwory, a także ekskluzywne covery.


Sprawdź i kup bilet:



Udostępnij! Tweetnij!