Aktualności

01-04-2010-14:51:14

"Rzeźnik Polski" wspiera AC/DC

Udostępnij! Tweetnij!

Nowy album AC/DCz największymi przebojami zespołu wydany pod szyldem ścieżki dźwiękowej do filmu "Iron Man 2" będzie miał w Polsce nietypowego partnera medialnego. W promocję zaangażował się wiodący miesięcznik przemysłu mięsnego - "Rzeźnik Polski".

AC/DC fot. Sony Music

Istniejące od 1999 roku pismo jest liderem na rynku magazynów branżowych, skierowane do kadry menadżerskiej zakładów przemysłu mięsnego, kierowników organizacji branżowych a także studentów uczelni rolniczych w całej Polsce. Zespół AC/DC, który osobiście angażuje się w promocje swoich płyt, dowiedział się o całym pomyśle i z radością zaakceptował tak nietypowy patronat medialny. - Sami często rzucamy mięsem, więc patronat "Rzeźnika Polskiego" to dla naszego bandu wymarzony wspólnik - komentuje sprawę gitarzysta kapeli, Angus Young.

Na soundtrack trafią takie hity, jak "Highway To Hell", "Shoot To Thrill" czy "Thunderstruck". Zestaw pojawi się w sprzedaży 19 kwietnia. Film "Iron Man 2" trafi do polskich kin 30 kwietnia.

Przypomnijmy, że Australijczycy zagrają 27 maja na warszawskim lotnisku Bemowo, gdzie promować będą longplay "Black Ice", który ukazał się w październiku 2008 roku.


Sprawdź i kup bilet:



Udostępnij! Tweetnij!

TAGI: ac/dc