Aktualności

30-03-2018-14:39:00

Dawid Podsiadło w dużej kampanii reklamowej

Udostępnij! Tweetnij!

Kilka tygodni temu Dawid Podsiadło ogłosił, że jego półtoraroczna przerwa od aktywności muzycznej i medialnej powoli dobiega końca. Muzyk zapowiedział występ podczas tegorocznej edycji festiwalu Open'er, a także przyznał, że w tym roku wyda nowy studyjny album. Prócz tego, jak się okazuje, Dawida będzie można oglądać w kampanii reklamowej.

Dawid Podsiadło fot. credit-agricole.pl

Dawid Podsiadło pojawi się w nowej kampanii banku Credit Agricole. Pierwsze spoty reklamowe z udziałem muzyka będą emitowane od 1 kwietnia, a cała kampania potrwa trzy miesiące. Będzie emitowana w 68 kanałach telewizyjnych i ponad 200 stacjach radiowych, a także w Internecie i na nośnikach outdorowych.

W oficjalnym komunikacie prasowym informującym o współpracy czytamy, że kampania jest pierwszym etapem współpracy z Dawidem Podsiadło z bankiem. "Na początek, od kwietnia, Dawida będzie można oglądać w kilku różnych spotach telewizyjnych. Dla internautów przygotowaliśmy dodatkowe niespodzianki ze szczególnie dużą dawką humoru. Nie zdradzając na razie szczegółów zapraszamy do śledzenia naszych reklam w Internecie, szczególnie w serwisie YouTube" - mówi Barbara Pijanowska-Kuras, dyrektor zarządzający zintegrowaną komunikacją marketingową i korporacyjną Credit Agricole. "Nasza współpraca będzie miała swoją kontynuację w kolejnych miesiącach i nie będzie się ograniczać tylko do kampanii reklamowej. Jest nam ogromnie miło, że będziemy mogli również wspierać działalność artystyczną Dawida."

Dyskografię Dawida Podsiadło zamyka wydany w 2016 roku album "Annoyance and Disappointment". Na płycie znalazły się takie utwory, jak "W dobrą stronę", "Forest" czy "Pastempomat". Jesienią tego roku ma się ukazać trzeci studyjny krążek muzyka.


Sprawdź i kup bilet:



źródło: Ania/Koncertomania.pl

Udostępnij! Tweetnij!